Blandade fula och dåliga mobilbilder från juni, juli och augusti (ca alla selfies är oserriösa och tagna från snapchats.)
 
Sommaren har kommit och gått. Jag har varit hemma totalt sex dagar om man räknar idag. Göteborg, Ystad, Göteborg, hemma, landet, Zermatt, Zürich, landet och igårkväll tog jag bussen hem. Mötte mamma i stan och gick runt på söder samt åt innan jag tillslut tog mig hem och crashade i sängen. 
 
Spenderat dagen i sängen tittandes på mina favoritfilmer och på golvet lyssnandes på musik. Har även öppnat ett mystiskt kuvert med avsändraradress som var en PO Box i London, som innehöll biljetter till 5 Seconds Of Summer. En sådär 10 månader innan konserten. Firade med ett 1 person dance party. Det varade dock typ 3 minuter innan det blev för varmt och jag la mig på golvet. 
 
Ska gå igenom mina minneskort och se om jag får fram något fint att dela. Tills dess, kärlek.

Kommentera

Publiceras ej